Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. Czytaj więcej »
Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. Czytaj więcej »
Robert Burneika bohaterem najnowszej kampanii reklamowej marki HELIO „Najpierw masa, później ciacho!” Czytaj więcej »
Jedynie magia włoskiego makaronu potrafi zmienić nawet najbardziej sztywne spotkanie towarzyskie w wyśmienitą zabawę. Oto przekaz wypuszczonej pod koniec lutego nowej globalnej kampanii, w której znów zagościł duet Rogera Federera i Davide Oldaniego. Gościem specjalnym na przyjęciu, które nieoczekiwanie zmienia się w wieczór włoskiej kuchni została kilkukrotna mistrzyni świata... Czytaj więcej »
Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter. Czytaj więcej »
Kubuś powraca z serią spotów zachęcających najmłodszych do wspólnych ćwiczeń. Tym razem przedstawia dzieciom karate – proste ćwiczenia nawiązujące do tego sportu mają zachęcić najmłodszych do wspólnej zabawy. To kolejna odsłona kampanii „Rusz się z Kubusiem”. Czytaj więcej »
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Każdy z nich pełen jest pasji, a do warzenia piwa podchodzi z radością i gotowością do eksperymentowania, czego wynikiem są piwne gatunki Żywca. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją... Czytaj więcej »
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z... Czytaj więcej »
Przyjaźń zaczyna się od pysznych, prostych gestów, które nadają życiu smak – ta idea była bliska firmie Hochland Polska od początku jej istnienia. Kiedy wiele lat temu na srebrnych ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na... Czytaj więcej »
Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”. Czytaj więcej »
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu... Czytaj więcej »
Tyski producent serków topionych ponownie wraca z akcją promocyjną na krakowską uczelnię. W każdy wtorek od dnia 19 marca br do 9 kwietnia, pierwszych 50 studentów PK będzie miało okazję skosztować pysznych serków topionych w zupie meksykańskiej, serowej lub sałatce warzywnej, serwowanej w wagonie tramwajowym Pantograf Cafe, przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (Al.... Czytaj więcej »
11 marca br. Oranżada Hellena startuje z nową edycją telewizyjnej kampanii reklamowej „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie Kuba Wojewódzki. Gwiazdy, które także wezmą udział w kampanii to Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek. Działania wizerunkowo-sprzedażowe w TV dopełnia zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności... Czytaj więcej »
W nowej kampanii Tymbark przypomina, że warto sięgać po wygodne rozwiązania. W niektórych sytuacjach owoce mogą być nieco zawodne… nie to, co praktyczny mus! Musy Tymbarku w trzech smakach do wyboru to 100% owoców, w wygodnej i poręcznej formie. Czytaj więcej »
Czasami „BEZ” oznacza… najlepiej. Właśnie to w nowej kampanii przedstawia Kubuś. Wszystkie produkty marki są zawsze bez konserwantów, bez syropu glukozowo-fruktozowego i bez barwników. To kolejny dowód na to, jak Kubuś spełnia Dziecięce Standardy. Czytaj więcej »
Sieć marketów alkoholowych Duży Ben uruchomiła program dla swoich klientów „Ekipa Dużego Bena”, który obejmie wszystkie sklepy tej sieci w Polsce. Zgłoszenia do programu są przyjmowane m.in. przez uruchomioną 1 marca br. nową aplikację mobilną Dużego Bena. Czytaj więcej »
Marka Okocim odświeża opakowania swoich piw i kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich. Czytaj więcej »
VARTA Consumer Batteries po raz kolejny zaprasza do udziału w swojej akcji „Czas na zabawę”. Każdy, kto zdecyduje się wziąć udział w zabawie, ma szansę na wygranie atrakcyjnej nagrody pieniężnej: 5 000 zł na wymarzony, wakacyjny wyjazd. Nagrodą, którą otrzyma każdy uczestnik, jest voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie bookingowym - Travel by Inspire. Czytaj więcej »
Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas - najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. Kordas, w kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i... Czytaj więcej »
W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne... Czytaj więcej »
Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną swojego najpopularniejszego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane do 3 marca br. Czytaj więcej »
Lubella kolejny raz przygotowała wyjątkową promocję dedykowaną uniwersum Marvela. W wybranych opakowaniach płatków Lubella znaleźć można jeden z 11 wzorów tatuażu z bohaterami Marvel Avengers. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się aż dwa unikalne, limitowane produkty, a na nich postaci Iron Man oraz Kapitana Ameryka. Czytaj więcej »
2019 to rok zmian dla marki Harnaś. Na rynku pojawiły się nowe opakowania, Harnaś zyskał nowy lepszy smak, a teraz marka przygotowała nową odsłonę loterii konsumenckiej, która rusza już 1 marca. Czytaj więcej »
W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” Kubuś ponownie zachęca: Jak się ruszasz, pij Kubusia! Na dziecięcych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, w których Kubuś zachęca dzieci do wspólnych ćwiczeń i przypomina, jak ważna jest rozgrzewka przed jazdą na snowboardzie lub nartach. Czytaj więcej »
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Czytaj więcej »
Indykpol – największy w Polsce producent indyka, rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Tym razem będzie ona obejmować, niedawno wprowadzoną na rynek, linię produktów Samo dobro bez dodatku konserwantów. Czytaj więcej »
Campari, legendarny włoski apertif, ogłasza premierę najnowszej części serii Red Diaries: krótkometrażowy film pod tytułem „Entering Red”. Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że każdy koktajl opowiada swoją historię, tegoroczna produkcja jest celebracją słynnego koktajlu Negroni, który obchodzi setne urodziny. Czytaj więcej »
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Świadczą o tym wyniki sprzedaży – Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem 1 w stolicy*. Najbardziej warszawskie piwo otwiera właśnie sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom. Czytaj więcej »
Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »
Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze w zależności od roli w którą się wcielasz? Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie - mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium i od 1 do 10 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15... Czytaj więcej »
Tymbark zachęca do tego, by znaleźć swój sposób na dbanie o skórę. W najnowszym spocie przedstawia naturalne źródło beta-karotenu z marchewki, dla pięknej i zdrowej cery – Tymbark Vitamini. Marchwiowo-owocowe soki to przyjemny i prosty sposób zadbania o siebie… bez dodatkowych źródeł pokus, podjadania czy zaskoczenia! Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...